RSS

Ce-ar fi dacă ne-am inventa propria viaţă?

31 Mar

Problemelce-ar-fi-daca-ne-am-inventa-propria-viatamaree de comunicare sunt adesea cauza nefericirii şi a singurătăţii noastre. Cum să-ţi dezvolţi intuiţia? Cum să în-drăzneşti să îi spui „nu“ persoanei iubite? Cum înveţi să păstrezi o relaţie importantă? Cum să te respecţi în fiecare zi? Autorul ne propune, bazându-se pe bogata sa experienţă în domeniul relaţiilor interumane şi pe numeroase exemple din viaţa reală, metode prin care ne putem reinventa viaţa, nu în funcţie de ceilalţi, ci de noi înşine şi de adevăratele noastre aspiraţii. Pentru fiecare situaţie şi întrebare, el sugerează piste şi experienţe noi ce ne vor ajuta să ne reconstruim propria viaţă, să fim mai fericiţi, oferindu-ne o extraordinară lecţie de viaţă şi de încredere.

 
2 Comments

Posted by on 31 March 2009 in O carte buna

 

Tags: ,

2 responses to “Ce-ar fi dacă ne-am inventa propria viaţă?

  1. valentyno

    10 April 2009 at 6:55 PM

    Da,ai dreptate ,dar nu e asa usor:(

     
  2. mariana

    3 August 2010 at 4:05 PM

    mie nu mi s-a parut asa; nu mi- a placut deloc cartea asta; este o carte pentru un gen de oameni care nu o vor citi niciodata, pentru mine nu a fost ce imi trebuie, asa ca am pus-o la carti de dus la topogan, ocupa spatiul degeaba

     

Leave a Reply

 
