RSS

Secretul, sau puterea gandului

15 Jun

Cu siguranta ati cititi sau daca nu, macar ati auzit despre cartea Secretul scrisa de Rhonda Byrne, sau poate ati vazut filmul. Sincera sa fiu am avut filmul timp de un an pe birou, oferit de cineva, dar nu m-a atras. Am vazut filmul dupa ce am citit cartea. Sceptica fiind, nu m-a convins nici cartea, nici filmul. Apoi am stat si am analizat iar cand am urmarit documentarul “what the bleep do we know” totul mi-a fost mult mai clar.
Se pare ca, cercetari in domeniu spun asta, creierul nu face distinctia intre real si imaginar. Asa se explica de ce un fapt trait creeaza aceeasi emotie ca atunci cand ni-l amintim sau ni-l imaginam. Se pare ca asa functioneaza secretul, sau puterea gandului. Daca vizualizam ceea ce ne dorim, exista sanse foarte mari sa se intample pentru ca creierul nostru nu stie ca nu este real ceea ce vizualizam de fapt, iar in consecinta va incepe sa se comporte ca  atare, ca si cand am avea deja ceea ce ne dorim, ceea ce am vizualizat. De aceea in carte spune ca dupa ce ne dorim si vizualizam, sa ne comportam ca si cand am avea deja lucrul respectiv.
De ce am scris despre acestea? Puterea gandului poate fi folosita in orice domeniu al existentei noastre, chiar si in relatia de cuplu. Decat sa ne concentram pe ceea ce nu merge, pe ceea ce este gresit si sa dam amploare si putere aspectelor negative ale relatie de cuplu, de ce nu am face invers, de ce nu ne-am concentra energia pe ceea ce este bine si pe ceea ce am putea sa facem impreuna, ca si cuplu, pentru a merge si mai bine.
De ce nu putem vizualiza lucrurile bune care urmeaza sa se intample in cuplu si apoi sa se comportam ca si cand se intampla deja, si sa vedem cum evolueaza relatia. 
Exista un experiment care a demonstrat ce putere au gandurile asupra picaturii de apa. Noi, oamenii, suntem 90% apa, credeti ca gandurile noastre nu ne influenteaza? Cu siguranta ati observat acest lucru, dar orgoliul este mai puternic, dorinta de a vedea ca ai avut dreptate chiar si atunci cand esti nefericit, acest dusman al omului care se numeste orgoliu, ne orbeste de multe ori si nu ne lasa sa vedem ca am avea mai multe avantaje daca nu am tine atat de mult sa aveam dreptate.  
Faceti un exercitiu de vointa si incepeti sa vizualizati ceea ce va doriti iar apoi incepeti sa va comportati ca si cand se intampla deja acele lucruri si observati daca felul in care ganditi are efect si asupra voastra, observati daca se schimba ceva in viata voastra, in interiorul vostru, in relatiile voastre cu cei din jur.

 

Tags: , , , , , , ,

7 responses to “Secretul, sau puterea gandului

  1. claudia

    21 September 2009 at 10:44 AM

    !!
    ~

     
  2. ana

    21 September 2009 at 10:49 AM

    !!!

     
  3. ana

    21 September 2009 at 10:54 AM

    In afara de orgoliu mai exista si inertia care ne copleseste zi de zi.

     
  4. Sentimentalu'

    15 November 2009 at 12:19 AM

    Nu exista nimic mai complex, nimic mai perfect decat mintea umana, nu creier… ci minte…
    Noi suntem ceea ce gandim…. fie ca vrei sa crezi, fie ca nu vrei….oricum actioneaza… Secretul actioneaza… fara exceptii…
    Mai devreme sau mai tarziu, intr’un fel sau altu…totul se intampla asa cum ne imaginam….fara exceptii….
    Eu primesc ce’mi doresc, eu fac ce imi doresc, eu sunt ce imi doresc…
    Suntem singura fiinta de pe planeta care nu are limite…asta ar trebui sa va zica ceva…
    Doriti’va… si veti avea…

     
  5. Petric Cami

    2 August 2011 at 7:35 PM

    aici ai dreptate,,,e suficient sa iti doresti si sa crezi in ceea ce iti doresti ca sa se intample exact acel lucru…….

     
  6. Andrey

    27 January 2012 at 12:19 AM

    Mintea poate realiza toate lucrurile pe care si le poate imagina , cu conditia sa creada in ele (Napoleon Hill)

     
  7. mona

    25 May 2012 at 6:20 AM

    la inceput era gluma.apoi e dragoste imposibila.eu-maritata, el cu copii si fosta in sat.am dorit ptr.ca SI el a dorit.

     

Leave a Reply

 
