RSS

Decalogul nesimtitului

01 Oct

1. Fii strident. Lupta cu toate mijloacele impotriva discretiei.
2. Nu te gandi la ceilalti. Fii egocentrist.
3. Patrunde pretutindeni. Nu te lasa marginalizat.
4. Fa prozeliti. O sa vezi ca nu este foarte greu.
5. Batjocoreste lucrurile grave. Practica persiflarea mai ales cand nu e cazul.
6. Arata-te opac la argumentele celorlalti. Eventual refuza-i mereu.
7. Cauta mereu primul plan. Incearca sa fii mereu contaminant.
8. Evita sa-ti pui intrebari. Drumul tau este unul al certitudinilor.
9. Convinge lumea sa se plieze dupa setul tau de non-valori. Nu accepta compromisuri.
10. Nu uita ca marele tau dusman este bunul simt. Combate-l cu fiecare gest si cuvant.

Radu Paraschivescu

 
5 Comments

Posted by on 1 October 2009 in Gandul zilei

 

Tags: , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Decalogul nesimtitului

  1. Smart and funny

    3 October 2009 at 7:03 AM

    se pare ca momentan esti un pic suparata pe viata, sau mai bine zis, pe unii din cei cu care te intersectezi…

    weekend placut!

     
  2. Smart and funny

    3 October 2009 at 7:04 AM

    scuze, Radu Paraschivescu e de vina…m-am inselat crezand ca tu esti autoarea, si-i mai bine asa, fiindca-mi pareai o persoana pozitiva…si asa si esti.

     
    • Loredana Ionascu

      3 October 2009 at 9:22 AM

      As vrea sa fiu mereu pozitiva. Din pacate, nu-mi iese intotdeauna. Am si zile in care sunt realista :))

       
  3. Smart and funny

    3 October 2009 at 11:04 AM

    poate merge combinatia “realista intotdeauna, pozitiva cand se poate”

     
    • Loredana Ionascu

      3 October 2009 at 6:36 PM

      Exact.

       

Leave a Reply

 
