RSS

Gandul zilei

12 Jul

Nu lasa pe maine ce poti face azi.
Ce bine ar fi daca am aprecia acest dicton la justa lui valoare. Daca am constientiza ca avem doar impresia ca avem timp pentru toate, mai putin pentru lucrurile care intr-adevar conteaza. Daca am trai fiecare zi ca si cand ar fi ultima. Daca ne-am urmari visele, daca am trai asa cum simtim.  Daca am face toate acestea cu adevarat si nu doar declarativ. Daca am intelege toate acestea inainte de a fi prea tarziu.

 
 

Tags:

Leave a Reply

 
